niedziela, 8 grudnia 2013

Analizy

 Zanim napiszę kilka słów na temat różnych analityków i ich analiz, kilka zagrań z minionego tygodnia. Wszystkie jak zwykle w zakładce "Statystyki".
1. USDMXN
 Na początek meksykańskie peso, na które zwróciłem uwagę na początku tygodnia. Wtedy wykres D1 wyglądał następująco:

 Taka była sytuacja krótko po zawarciu pierwszego zlecenia, nie zapisałem bowiem wejścia, jak pamiętam było z M15. Na M5 też to fajnie wygląda, szczególnie trafione wyjście tuż (stosunkowo duży spread) po gwiazdce wieczornej, która na tym interwale też czasem działa :).

 Cały tydzień natomiast wygląda tak:

 Można było siedzieć spokojnie na dupie po zawarciu pierwszego zlecenia, tylko kto to by wytrzymał?
 Na koniec tygodnia wziąłem długą i zostawiłem na weekend - zobaczymy, co z tego wyjdzie.

2. USDCAD
 Z loonie jestem najbardziej zadowolony, bo nie dość, że spełniły się oczekiwania dotyczące danych, to bardzo ładnie weszło TP:

 Oczywiście największe znaczenie miały tu równolegle podawane korzystne dane z USA i pierwsza od dłuższego czasu :"normalna" reakcja po nich, przynajmniej na początku

3. WTI
 Na ropie też nieźle, TP postawione prawie idealnie:

 4. GOLD
 Jeszcze zagranie na złocie, gdzie można było zarobić trochę więcej, ale i mogło skończyć się stratą. W pewnym sensie uchroniło mnie przed nią webinarium o błędach, które Marcin prowadził poprzedniego dnia. Z ciężkim sercem, ale zamknąłem "z ręki" z zyskiem mniejszym, niż był parę minut wcześniej - jak się okazało była to słuszna decyzja.

 Jeżeli chodzi o analizy, to już zapomniałem co dokładnie chciałem napisać. Chyba to, że szczególnie śmieszy mnie, gdy podawane są przeciwstawne scenariusze bez słowa komentarza, a jak się jeden z nich sprawdzi, to o drugim natychmiast się zapomina i pieje z zachwytu o swojej wspaniałości. Osobiście staram się nie sugerować żadnymi, głównie z tego powodu, że są zwykle przeprowadzane na dużo wyższym TF niż zawieram transakcje, choć czasem zwracam uwagę na ogólną ich wymowę dotyczącą trendu. 
 Na koniec chciałbym zamieścić swoją, dotyczącą dzieł sztuki:

Przypomina Wam to coś? 

I to by było na tyle, jak zwykł kończyć swoje felietony z mniemanologii stosowanej "O wyższości świąt Wielkiejnocy nad świętami Bożego Narodzenia" niezapomniany Profesor Jan Tadeusz Stanisławski.








3 komentarze:

  1. Piękny ślad rozprysków krwi na crime scene. Widzę, że też jesteś fanem Dextera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałem tego w ten sposób, ale może... . Dextera nie oglądałem ani jednego odcinka.

      Usuń
  2. Bardzo fajna analiza - widać, że się znasz :)

    OdpowiedzUsuń