piątek, 22 maja 2020

Przekręt - ciąg dalszy kontynuacji.

 Jakoś nie mam dzisiaj weny do rynku, wiec kolejny odcinek serialu "Przekręt" trochę wcześniej. W minionym tygodniu zbyt dużo zleceń tym pomysłem nie zawierałem, raptem  dwanaście, jedno wisi  jeszcze na trzeciej odwrotce. Podszedłem do tego nieco aktywniej, wchodząc w pobliżu stref SR na H1 oraz monitorując szczególnie pierwotne zlecenie tak, aby ustawić sensowne SL w przypadku pójścia ceny w pożądaną stronę. Oto przykład, mniej udany, aczkolwiek zyskowny. A mogło być tak pięknie...😏
 Więcej za tydzień w posumowaniu cyklu, chociaż do tego czasu nie dojadę raczej do równej setki prób. Ustalę za to jakieś sztywniejsze zasady i następny miesiąc poświęcę na testowanie czegoś, co mam nadzieję strategią już będzie można nazwać.
  Z tych zakończonych aż 6 zanotowało zysk w pierwszym podejściu. Efekt w pips może mniej porywający, ale skuteczność niezła. Wszystkie próby poniżej, bez tej "parszywej dwunastki" oczywiście.
 Zakładając konieczny depozyt 10000€ dało to ponad 2% zysku w tydzień. Oby tak dalej.
Najmniej udana próba, kiedy to na drugim przekręcie próbowałem prowadzić na m5 po potwierdzonych szczytach:
 Największy zysk też bez doczekania się TP, zamknięte na koniec dnia.
 A takich tradów należałoby sobie życzyć, bez ingerencji.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz